onsdag 12 augusti 2009

Mer om "Anna's Adornments" /
More about "Anna's Adornments"


Av många olika anledningar verkar det som om jag måste göra en ny syskonblogg till den här [dvs. "Glada smycken" som bloggen hette innan jag flyttade över allt till "Tinas smycken"]. Det visar sig att jag måste ha en blogg som bara är skriven på engelska för att verkligen nå ut till den stora världen. En lösnjng vore att bara skriva på svenska här och bara på engelska i den nya bloggen, men att innehållet är detsamma i bägge.
Jag återkommer med mer information om hur det blir med den saken. Tills vidare, fortsätter jag att skriva "Glada Smycken/Happy Jewellery" som den har varit. Så fortsätt att besöka den!
------
For many reasons, it seems that in order to reach a greater non-Swedish-speaking world, I will have to write a blog in only English. One solution may be to just write this blog in only Swedish and the new blog in only English, but write about the same topics in each language version.
I'll be back with more information about this new blog. For the moment, I will continue to write this blog as it is, so please continue to visit "Glada Smycken/Happy Jewellery" .

Share/Save/Bookmark

0 Comments:

 

blogger templates | Make Money Online

Real Time Web Analytics